1. Gretchen Craft Rubin, Projekt szczęście
2. Lynn Flewelling, Szczęście w mrokach
3. Jan Izydor Sztaudynger, Szczęście z datą wczorajszą
4. Wojciech Żukrowski, Szczęściarz
Bardzo lubię czytać książki opisywane na tym blogu są nie w moim guście ale i tak go czytam, ponieważ są one bardzo ciekawie opisywane i to wciąga. Jest w tym blogu taki power, który do ciebie krzyczy "Czytaj". Jest on doskonale prowadzony oraz przejrzysty. Kocham. Ja dopiero zaczynam pisać bloga. Też jest on o książkach, ale młodzieżowych. Nie dorasta on temu do pięt, ale polecam sprawdzenie http://chetnieczytam.blogspot.com/
2 komentarze:
Bardzo lubię czytać książki opisywane na tym blogu są nie w moim guście ale i tak go czytam, ponieważ są one bardzo ciekawie opisywane i to wciąga. Jest w tym blogu taki power, który do ciebie krzyczy "Czytaj". Jest on doskonale prowadzony oraz przejrzysty. Kocham. Ja dopiero zaczynam pisać bloga. Też jest on o książkach, ale młodzieżowych. Nie dorasta on temu do pięt, ale polecam sprawdzenie http://chetnieczytam.blogspot.com/
Bardzo dziękuję za komentarz :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga oraz radości z czytania :)
Prześlij komentarz