2007/03/09

Odezwa do Czytaczy - sprawy techniczne

Myślałam, że nic nie powstrzyma mnie od dodawania wpisów co jakiś czas, ale się pomyliłam. Wirusy, które wszyscy uwielbiamy, odcięły mnie od komputera na jakiś czas. A teraz nie mogę się odnaleźć w nowozainstalowanym systemie. W związku z nowymi ustawieniami znikną, przynajmniej na razie, polskie znaki z mojego bloga. Nie stanie sie on przez to bardziej międzynarodowy (takie są chyba założenia tego pomysłu z użyciem tylko liter ogólnie uznawanych), myślę nawet, że to może w pewien sposób utrudnić Wam czytanie, ale postaram się zrobić, co w mojej mocy, by to poprawić. Chyba potrzebuję pomocy jakiegoś dobrze tlumaczącego informatyka, bo kiedy wszystko działa, jest ok, ale jak coś jest nie tak, to już się gubię i nie rozumiem, czego ten komputer ode mnie wymaga. A technika podobno ułatwia życie. Nie każdemu.
Pozdrawiam serdecznie Starych i Nowych Czytaczy. Cieszę się , że jest Was coraz wiecej. Z drugiej strony, to większe wyzwanie pisać dla wielu. Będę się starała temu podołać.

Brak komentarzy: